Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Proteklog tjedna su održane radionice za roditelje učenika 6. razreda na kojima su roditelji razgovarali o sigurnosti djece i mladih na internetu. Radionice su vodile stručna suradnica psihologinja i psihologinja pripravnica. Učenici su se s ovom temom upoznali kroz radionice za učenike koje se provode u okviru Školskog preventivnog programa nasilja te kroz predavanje djelatnika Odjela prevencije Policijske uprave osječko-baranjske u sklopu Dana sigurnijeg interneta.
Roditelji su u radionicama, u skupinama, razmjenjivali svoja iskustva i stavove. Na pitanje na koje načine roditelji trebaju kontrolirati vrijeme koje djeca provode za računalom, odgovarali su: „Trebali bi više vremena provoditi sa svojom djecom, više razgovarati, steći uzajamno povjerenje. Ako to ne funkcionira kako bi trebalo, potrebno je odrediti pravila i ograničiti boravak na računalu na minimalno, samo ono što je nužno i uz nazočnost jednog od roditelja. Bitna je komunikacija između roditelja i djeteta.“
„ Računalo bi trebalo biti u zajedničkoj prostoriji, na pojedine stranice treba postaviti roditeljsku zabranu, redovito provjeravati povijest pretraživanja te razgovarati s djetetom o koristi i štetnosti informacija kojima su izloženi na internetu.“
Ovo su neki od prijedloga roditelja u cilju povećanja sigurnosti na internetu. Roditelji su aktivno sudjelovali u raspravama, što pokazuje zainteresiranost za ovu temu.
Roditelji su prepoznali brojne prednosti i nedostatke interneta, a njihove odgovore i fotografije s radionica možete pronaći u foto-galeriji.
Tekst i fotografije: Ljilja Runje, psihologinja