Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 22.svibnja 2015. učenici šestih razreda u sklopu terenske nastave posjetili su Trakošćan i Krapinu u pratnji svojih razrednica i učiteljice povijesti.
Dan je započeo okupljanjem ispred zgrade DVD-a odakle smo u 7 sati krenuli na putovanje. Nakon kratke stanke na stajalištu Novska, gdje smo susreli đakovačke nogometaše na putu za osvajanje međunarodnog turnira u Münchenu, stigli smo na naše prvo odredište, Dvorac Trakošćan. Dvorac je smješten u sjeverozapadnom dijelu Hrvatskoga zagorja, a nastao je krajem 13.stoljeća.
Promijenio je nekoliko vlasnika od kojih su najpoznatiji grofovi Celjski i obitelj Drašković. Od 1954. Trakošćan je muzej sa stalnim postavom. Dvorac smo razgledali u pratnji voditeljice koja nas je provela kroz sve sobe niskoga i visokoga prizemlja te prvoga i drugoga kata. Predmeti datiraju iz vremena od 15. do 19. st. i razmješteni su u pojedinim prostorijama koje čine cjeline. Muzej posjeduje vrijednu muzejsku građu iz razdoblja od renesanse do historicizma koja je podijeljena u nekoliko zbirki: zbirku oružja, zbirku slika i grafika, zbirku namještaja, zbirku knjiga i zbirku fotografija. Dvorac je okružen sa svih strana predivnim parkom unutar kojega se nalazi veliko umjetno jezero.
Nakon ručka u Krapini utrčali smo praćeni nevremenom u Muzej krapinskih neandertalaca, jedan od najmodernijih hrvatskih ali i svjetskih, muzeja, koji na zanimljiv način prikazuje razdoblje starijeg kamenog doba i svjedoči o kulturi krapinskog pračovjeka. Prije samoga razgledavanja pogledali smo film o životu i običajima jedne mnogobrojne obitelji krapinskih neandertalaca. Šetnju muzejom pod stručnim vodstvom započeli smo datumom 23. kolovoza 1899.g. kada je Dragutin Gorjanović - Kramberger primio od seoskog učitelja neke ''čudne'' kosti i tako je počeo istraživanje. Svi smo pažljivo promatrali i upijali sve oko sebe. Vidjeli smo Veliki prasak, nastanak Svemira i Zemlje, dodirnuli komadić meteora, pratili razvoj čovjeka, osjetili miris špilje u kojoj su živjeli neandertalci... Izvanučionička se nastava povijesti provodi s motom: ''Hodaj – gledaj – uči!'' Na terenskoj nastavi učenici su se susreli s izvornom stvarnosti, primijenili naučeno, razvijali sposobnost kritičkog mišljenja, donosili zaključke, stekli nova znanja i usustavili usvojena ostvarujući uzročno-posljedične veze među sadržajima.
Praćeni kišom i pokojim gromom stigli smo kući u večernjim satima.
S obzirom na to da je u dvorcima i muzejima zabranjeno fotografiranje, a vani je cijeli dan padala kiša, više fotografija možete pogledati na stranicama:
http://www.mkn.mhz.hr/hr/ i http://www.trakoscan.hr/
Tekst i fotografije: Heidi Teer, prof. i Marija Biuk, prof.