Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Svake se godine 26.rujna diljem Europe slavi Europski dan jezika.
Opći ciljevi Europskog dana jezika su:
upozoriti javnost na važnost učenja jezika i raznolikost raspona naučenih jezika kako bi se povećala višejezičnost i međukulturalno razumijevanje; promicati bogatu jezičnu i kulturnu raznolikost Europe, koju treba njegovati i sačuvati; poticati cjeloživotno učenje jezika u školi i izvan nje, bilo u svrhe školovanja, za profesionalne potrebe, potrebe mobilnosti ili užitka i razmjene.
Iz tih su se razloga, a i radi dobre zabave , učenici šestih razreda naše škole priključili slavlju. Svaki razred bio je podijeljen u pet skupina, a svaka skupina dobila je za obraditi i prezentirati jednu od pet glavnih europskih zemalja članica i, naravno, jezik koji se govori u toj zemlji. Obrađivane zemlje i jezici bili su Francuska (francuski), Italija (talijanski), Španjolska (španjolski), Njemačka (njemački), a od zemalja engleskog govornog područja odabrali smo Irsku (engleski).
Učenici su proučili običaje i glavne značajke svake od gore navedenih zemalja, naučili osnovne izraze na jeziku koji se govori u tim zemljama te su na kraju izradili prigodne plakate i na najbolji način prezentirali svoje radove. Uslijed toga nam je taj dan škola bila puna Francuza, Talijana, Iraca, Španjolaca i Nijemaca.
Kako su radovi tekli i koliko smo se dobro zabavili, možete vidjeti u galeriji slika.
Tekst i fotografije: Goranka Šimić, prof.