Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Drugi razredi su u ponedjeljak, 30. prosinca 2015. godine održali još jedan projektni dan pod nazivom "Upoznajmo posao vatrogasca". Ovaj projektni dan je nastao u sklopu cjelogodišnjeg projekta "Upoznajmo povijest grada kroz stara zanimanja" s kojim su roditelji bili upoznati na početku godine. Do sada smo imali priliku upoznati posao poštara i bankara, no zbog prethodnog posjeta zapovjednika vatrogasaca u 2.c razred, učenici su zbog ovog projektnog dana bili posebno uzbuđeni i priredili su čitav niz zanimljivih pitanja.
Dan smo započeli izradom "Znam- želim znati- naučio sam" tablice. Potom su sva četiri druga razreda pošla na izvanučioničnu nastavu u vatrogasni dom. Tamo nas je dočekao zapovjednik vatrogasaca Ivan Klemen koji je djeci pripremio edukativnu prezentaciju svog zanimanja i svega vezanog uz požar. Nakon prezentacije i odgovaranja na pitanja, djeci je ponuđena okrijepa u obliku keksića i soka, te su na poklon dobili edukativne bojanke o vatrogascima. Potom je slijedio praktični dio: upoznavanje vatrogasnog odijela i opreme vatrogasca, vatrogasnog vozila te pripreme jednog vatrogasca za intervenciju. Izvanučionična nastava je završila upoznavanjem zaštitnika vatrogasaca, svetog Florijana i zajedničkim slikanjem ispred njegova kipa.
Nakon povratka u školu dopunili smo "Znam-želim znati-naučio sam" tablicu i prepričali sve naučeno. Potom su učenici pisali sastavak na temu "Da sam ja vatrogasac" i na satu likovne kulture obrađivali čistoću boja kroz likovni motiv- vatrogasca.
I ovaj projektni dan je završio vrlo uspješno. Nadamo se daljnjoj uspješnoj suradnji s đakovačkim vatrogascima i što boljem uspjehu iz pismene provjere iz ovog područja. Od ponedjeljka se nekolicina učenika odlučila priključiti vatrogasnoj mladeži, te je zanimanje VATROGASAC postalo drugo najtraženije zanimanje među učenicima drugih razreda.
Učiteljica Zrinka Funarić