Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Od 1. listopada 2016. do 30. lipnja 2017. sudjelovali smo u Nacionalnoj kampanji za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom „I ja želim čitati!“ u suradnji s voditeljem kampanje Hrvatskim knjižničarskim društvom i ostalim partnerima. U skladu s kampanjom provodili smo radionice o disleksiji i teškoćama u čitanju i radionice „Kako pomoći nekome s teškoćama u čitanju“ te priređivali izložbe na tu temu u navedenom razdoblju za učenike razredne i predmetne nastave pod vodstvom defektologinje Škole u suradnji s učiteljima i stručnim suradnicima Škole. Tijekom provođenja kampanje školska knjižnica je priređivala izložbu u školi na temu osoba s teškoćama u čitanju i disleksije.
Ciljevi kampanje su informirati i educirati ljude o teškoćama čitanja i disleksiji; senzibilizirati širu javnost o problemima i potrebama osoba s teškoćama čitanja i disleksijom te potrebama osoba koje ne mogu čitati standardni tisak i tako pridonijeti poboljšanju kvalitete života ove skupine ljudi; predlažemo izmjenu Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima (NN 167/03, čl. 86) koji bi omogućio ovim osobama lakši pristup knjigama posebno uređenima za njih; poboljšati međuinstitucionalnu suradnju stručnjaka koji se bave osobama s teškoćama čitanja i disleksijom te osobama koje ne mogu čitati standardni tisak. Ciljevi naših radionica su osvijestiti učenike i ostale sudionike radionica o prevalenciji teškoća čitanja i disleksije. Upoznati s pojmovima u vezi s disleksijom i teškoćama čitanja. Upoznati i senzibilizirati o problemima i potrebama osoba s teškoćama čitanja i disleksije s kojima se susreću svakodnevno u radu. Razvijati svijest o prihvaćanju osoba koji su drugačiji te poticati pružanje pomoći i razlikovanje stvarnog problema kao takvog. Poticati i razvijati načine pružanja pomoći osobama s teškoćama u čitanju i disleksiji. Prihvaćati različitosti.
Tekst: Zvonimira Somer, defektologinja
Fotografije: Zvonimira Somer, defektologinja