Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Kroz ovu nastavnu godinu 2016./2017. provodio se program Plesa pisanja u prvim razredima pod vodstvom defektologinje Škole. Naši dragi prvašići su sudjelovali redovito u radionicama koje su se provodile tijekom prvog i drugog obrazovnog razdoblja.
„Ples pisanja nastoji djecu naučiti pisati, počevši od njihovih emocija i prirodnih pokreta, u njihovu vlastitom "ritmu". Stvaranje pokreta iz vlastitih emocija za djecu je od primarne važnosti.“ (Ragnhild A. Oussoren,2005.)
Ples pisanja je progresivni glazbeno-pokretni program razvoja početnih vještina pisanja u djece. Ciljevi ovih radionica su bili poticati razvoj grube i fine motorike kod učenika u dobi od 7 do 8 godina. Vježbati pokrete pisanja kroz igru, ples i pokret zadanim vježbama uz slušanje glazbe. Poticati razvoj osjećaja za ritam i pokret. Slušanjem glazbe i plesom izvodili smo pokrete kojima se priprema tijelo za pisanje. Izvodili smo vježbe kojima se potiče razvoj vještina pisanja i razvoj senzomotoričkih sposobnosti. Tijekom izvođenja radionica koristili smo različite senzorne i ostale materijale.
Tekst: Zvonimira Somer, defektologinja
Fotografije: Zvonimira Somer, defektologinja