preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ivan Goran Kovačić" Đakovo

Login
Odabir udžbenika

 

 

Popis odabranih udžbenika za školsku godinu 2014./2015.

 

Nabava svih udžbenika na jednom mjestu

Linkovi







Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?




Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
 

QR code

Glagoljica

Engleski jezik

        Nastava engleskog jezika izvodi se već od prvog razreda osnovne škole. Učenici od prvog do četvrtog razreda imaju dva sata tjedno, a učenici od petog do osmog razreda imaju tri sata tjedno nastavu engleskog jezika. Škola ima učionicu za engleski jezik u kojoj se nalaze plakati, posteri i druga nastavna sredstva koja učenicima pomažu pri savladavanju gradiva. U školi također imamo malu knjižnicu u kojoj učenici mogu posuditi lektire na engleskom jeziku.

        CILJ (SVRHA) UČENJA PREDMETA

        Suvremenu nastavu stranih jezika određuje široko shvaćeni cilj je usmene i pismene kompetencije na stranom jeziku. Globalni cilj komunikacijske kompetencije danas uključuje osposobljavanje učenika za adekvatnu komunikaciju u nekim budućim komunikacijskim situacijama s izvornim govornicima i drugim strancima kako u stranoj tako i u vlastitoj sredini.




         Učenje predmeta engleskog jezika treba osposobiti učenike za:

- prepričavanje osobnih doživljaja i iskustava
- raspravljanje o problemima vezanim za izbor zanimanja i traženja zaposlenja
- razgovor o načinu  korištenja slobodnog vremena
- razgovaranje o očekivanjima i planovima za budućnost
- razgovor o svojim interesima i hobijima i ponašanju mladih u vezi s tim
- izražavanje molba, zahtjeva, zahvala, želja
- izražavanje slaganja i neslaganja
- prepričavanje  obrađenih tekstova
- sudjelovanje u kraćim dijalozima u kojima učenici samostalno mijenjaju pojedine elemente
- nadopunjavanje teksta riječima koje nedostaju
- pismeno odgovaranje na pitanja i postavljanje pitanja
- pisanje vođenih i slobodnih sastava u okviru prethodno usvojenih sadržaja
- pisanje riječi, rečenica i tekstova po diktatu


 
        Po završetku osnovne škole učenici bi trebali biti u stanju:

- razumjeti fraze i najučestalije riječi iz područja neposredne osobne relevantnosti (npr. osobni podaci, podaci o obitelji i prijateljima, zdravlje i prehrana, putovanja,       zabava i kupovina, zaštita okoliša i dr.)
- razumjeti glavni smisao kratkih, jasnih i jednostavnih poruka, obavijesti i uputa.
- čitati kratke, jednostavne tekstove u okviru poznate tematike
- pronaći određene predvidive informacije u jednostavnom, svakodnevnim materijalima poput reklama, prospekata, jelovnika i voznog reda
- razumjeti kratka i jednostavna osobna pisma
- komunicirati u jednostavnim i rutinskim zadaćama koje zahtijevaju jednostavnu i neposrednu razmjenu informacija o poznatim temama i aktivnostima
- sudjelovati u kratkim dijalozima u društvu, premda obično neće razumjeti dovoljno da bi mogli održavati razgovor
- koristiti nizove fraza i rečenica kako bi jednostavnim jezikom opisali svoju obitelj i druge ljude, mjesto gdje žive i sl.
- napisati kratke, jednostavne bilješke i poruke
- napisati jednostavno osobno pismo, npr. zahvaliti nekomu na nečemu

preskoči na navigaciju