Odluka o odabiru udžbenika 2023.-2024.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu šk. god. 2023./24.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2023./24.
Knjižara u kojoj ćete moći preuzeti druge obrazovne materijale je knjižara LIBRO
« Studeni 2018 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nastava engleskog jezika izvodi se već od prvog razreda osnovne škole. Učenici od prvog do četvrtog razreda imaju dva sata tjedno, a učenici od petog do osmog razreda imaju tri sata tjedno nastavu engleskog jezika. Škola ima učionicu za engleski jezik u kojoj se nalaze plakati, posteri i druga nastavna sredstva koja učenicima pomažu pri savladavanju gradiva. U školi također imamo malu knjižnicu u kojoj učenici mogu posuditi lektire na engleskom jeziku.
CILJ (SVRHA) UČENJA PREDMETA
Suvremenu nastavu stranih jezika određuje široko shvaćeni cilj je usmene i pismene kompetencije na stranom jeziku. Globalni cilj komunikacijske kompetencije danas uključuje osposobljavanje učenika za adekvatnu komunikaciju u nekim budućim komunikacijskim situacijama s izvornim govornicima i drugim strancima kako u stranoj tako i u vlastitoj sredini.
Učenje predmeta engleskog jezika treba osposobiti učenike za:
- prepričavanje osobnih doživljaja i iskustava
- raspravljanje o problemima vezanim za izbor zanimanja i traženja zaposlenja
- razgovor o načinu korištenja slobodnog vremena
- razgovaranje o očekivanjima i planovima za budućnost
- razgovor o svojim interesima i hobijima i ponašanju mladih u vezi s tim
- izražavanje molba, zahtjeva, zahvala, želja
- izražavanje slaganja i neslaganja
- prepričavanje obrađenih tekstova
- sudjelovanje u kraćim dijalozima u kojima učenici samostalno mijenjaju pojedine elemente
- nadopunjavanje teksta riječima koje nedostaju
- pismeno odgovaranje na pitanja i postavljanje pitanja
- pisanje vođenih i slobodnih sastava u okviru prethodno usvojenih sadržaja
- pisanje riječi, rečenica i tekstova po diktatu
Po završetku osnovne škole učenici bi trebali biti u stanju:
- razumjeti fraze i najučestalije riječi iz područja neposredne osobne relevantnosti (npr. osobni podaci, podaci o obitelji i prijateljima, zdravlje i prehrana, putovanja, zabava i kupovina, zaštita okoliša i dr.)
- razumjeti glavni smisao kratkih, jasnih i jednostavnih poruka, obavijesti i uputa.
- čitati kratke, jednostavne tekstove u okviru poznate tematike
- pronaći određene predvidive informacije u jednostavnom, svakodnevnim materijalima poput reklama, prospekata, jelovnika i voznog reda
- razumjeti kratka i jednostavna osobna pisma
- komunicirati u jednostavnim i rutinskim zadaćama koje zahtijevaju jednostavnu i neposrednu razmjenu informacija o poznatim temama i aktivnostima
- sudjelovati u kratkim dijalozima u društvu, premda obično neće razumjeti dovoljno da bi mogli održavati razgovor
- koristiti nizove fraza i rečenica kako bi jednostavnim jezikom opisali svoju obitelj i druge ljude, mjesto gdje žive i sl.
- napisati kratke, jednostavne bilješke i poruke
- napisati jednostavno osobno pismo, npr. zahvaliti nekomu na nečemu