preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ivan Goran Kovačić" Đakovo

Login
Odabir udžbenika

 

 

Popis odabranih udžbenika za školsku godinu 2014./2015.

 

Nabava svih udžbenika na jednom mjestu

Linkovi







Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?




Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
 

QR code

Glagoljica

Pedagoginja

 

Anđa Pavlinović, pedagoginja

     

               

      Na radnom mjestu školske pedagoginje diplomirana je pedagoginja Anđa Pavlinović. U Osnovnoj školi „Ivan Goran Kovačić“ radi od 1983. godine, a to joj je ujedno i prvo radno mjesto.
         Pedagoginja sudjeluje u planiranju svih komponenti Godišnjega plana i programa rada škole. Taj zadatak ostvaruje  u suradnji s ravnateljem, razrednim i predmetnim učiteljima, a neke dijelove rješava samostalno (posebice one koji se odnose na rad školskoga pedagoga).    
         Predavanjima tijekom učiteljskih i stručnih vijeća upoznaje učitelje s načinima planiranja i rada te primjenama kurikularnog pristupa u planiranju i radu.
          Poslove neposrednog sudjelovanja u odgojno-obrazovnom procesu ostvaruje radom u povjerenstvu za upis učenika u prvi razred koje utvrđuje zrelost djece pri upisu i formira razredne odjele.
           Tijekom školske godine u nekoliko navrata vrši uvid u rad učenika prvih razreda radi otkrivanja učenika koji bi trebali pohađati dopunsku i dodatnu nastavu.
          Za vrijeme školske godine hospitira u nastavi svim učiteljima OŠ „Ivan Goran Kovačić“ s ciljem promatranja određenog dijela nastavnoga procesa, npr. razrednog ozračja, a rezultate tih hospitacija izlaže tijekom učiteljskih vijeća.

    

Rad s učenicima jedna je od sljedećih komponenti rada školske pedagoginje, a ostvaruje se kroz savjetodavan i individualan rad s učenicima koji doživljavaju neuspjeh, s odgojno zapuštenim učenicima, učenicima koji imaju problema u ponašanju i učenicima s obiteljskim problemima te o tome vodi dokumentaciju. Kao članica povjerenstva vrši pedagošku obradu učenika s teškoćama u učenju u školi, ali i u drugim školama.
          Pedagoginja radi s učenicima i za vrijeme pedagoških radionica koje su iz raznih područja i ovise o planu pedagoga za tekuću godinu.        

    

          S učenicima šestih r azreda provodi u djelo radionice socijalnih vještina, a sa sedmašima obrađuje teme poput Moje potrebeKako se oduprijeti lošim nagovorima. Učenici osmih razreda s pedagoginjom radionički ostvaruju teme iz profesionalne orijentacije i prevencije ovisnosti.  
          Savjetodavni rad pedagoginje s učiteljima odvija se za vrijeme predavanja na Učiteljskom vijeću i individualnim savjetovanjima.
          Rad s roditeljima odvija se tijekom školske godine na individualnim susretima. S roditeljima učenika pedagoginja radi i radionički (prvi razred - Polazak u školu, drugi i treći razred - Razvoj discipline,  četvrti razred - Kako pomoći djeci u učenju i peti razred - Odgojni stilovi roditelja). Roditelji u školu dolaze na poziv pedagoginje ili sami, prema potrebi. Školska pedagoginja sudjeluje u radu Vijeća roditelja koje upoznaje s uspjehom učenika i drugim aktualnim temama. U suradnji s liječnicima školske ambulante prati realizaciju zdravstvene i socijalne zaštite učenika.
          Nakon svakog Razrednog vijeća uspjeh učenika predstavlja i Učiteljskom vijeću te predlaže odgovarajuće mjere. Predsjednica je Tima za kvalitetu u analizi vanjskog vrednovanja škole, samovrednovanja škole i donošenja razvojnoga plana škole kao i mjera za unapređenje rada škole.
          Stručno usavršavanje učitelja putem predavanja i pedagoških radionica ostvaruje za vrijeme Učiteljskog vijeća. Ove školske godine na školskim aktivima posebno se bavila temom školskoga kurikuluma.
          Pedagoginja sudjeluje i u radu Povjerenstva za praćenje pripravnika, a na kraju stažiranja izrađuje izvješća o rezultatima stažiranja.
          Zajedno s ravnateljem brine da školska pedagoška dokumentacija bude pregledana te uredno i točno vođena.

preskoči na navigaciju