preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ivan Goran Kovačić" Đakovo

Login
Odabir udžbenika

 

 

Popis odabranih udžbenika za školsku godinu 2014./2015.

 

Nabava svih udžbenika na jednom mjestu

Linkovi







Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?




Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
 

QR code

Glagoljica

Što radi školski psiholog?

 

 

 

   Ljilja Runje, prof.      

 

 

 

 

 


       

        Možda bih trebala nešto više reći o tome. Naime, prije nešto više od 4 godine, kada sam počela raditi u ovoj školi, prvi je put otvoreno radno mjesto stručnog suradnika psihologa. U početku je bilo potrebno pojasniti s kim sve i što točno psiholog radi.
        Osnovno je da radi sa zdravom populacijom djece, a prati i iščitava potrebe djece s teškoćama u razvoju koji su integrirani u školski sustav, a s kojima neposredno radi defektologinja škole.
        Najveći dio svog vremena psiholog se bavi s učenicima , kroz individualni illi grupni rad u razredu, u obliku radionica.
        Učenika psihologu upućuje učitelj ili roditelj, a sve češće se događa da dolaze sami učenici koji su prepoznali potrebu za nekakvom pomoći psihološke prirode. U najvećem broju su to odnosi s vršnjacima, poteškoće u učenju ili obiteljski problemi.
        Savjetodavni terapeutski rad s učenicima se sastoji od rada s učenicima s poteškoćama u razvoju,problemima u ponašanju, emocionalnim poteškoćama, obiteljskim poteškoćama, zdravstvenim poteškoćama, poteškoćama u adaptaciji i socijalizaciji i s darovitim učenicima .

        Psiholog u svom radu koristi razne metode:

    * psihološke mjerene instrumente kojima procjenjuje inteligenciju, osobine ličnosti, motivaciju, samopouzdanje, anksioznost, strategije suočavanja sa svakodnevnim problemima u školi i obitelji
    * razgovor, crtanje, razne radionice u manjim grupama ili s cijeli razredom.

        Psiholog vodi nekoliko školskih preventivnih programa: program prevencije ovisnosti, nasilja,poremećaja u ponašanju. U sklopu preventivnih programa, prati provođenje projekta za dječja prava, eko-projekt i program učenja socijalnih vještina i medijaciju, u suradnji sa socijalnim radnicima i pedagozima Centra za socijalnu skrb Đakovo.

        U sklopu Povjerenstva za upis djece u prvi razred, psiholog obavlja testiranje predškolaca u cilju procjene spremnosti za školu. Utvrđuje razvoj psihomotorike, percepcije, spoznajni i emocionalni razvoj djeteta.

        Suradnja s roditeljima se ostvaruje kroz savjetovanje roditelja o primijećenim teškoćama kod djeteta ili odnosima s njima, vršnjacima i s učiteljima u školi.

        Psiholog održava predavanja za učitelje na Učiteljskom i vijeću i za roditelje na roditeljskim sastancima s temama iz psihologije, kao što je npr. razvoj samopouzdanja, pubertet, komunikacija, poremećaji u ponašanju, hiperaktivnost, strahovi i anksioznost kod školske djece, ocjenjivanje učenika i dr.

        S učiteljima redovito razgovara o uočenim poteškoćama u učenju, ponašanju ili sukobima s vršnjacima, kako bi im pomogao u svakodnevnom radu s djecom.

        Psihologinja je član Povjerenstva za utvrđivanje primjerenog oblika školovanja, što znači da sudjeluje u odlučivanju o prilagođenom ili posebnom programu za učenike koji teško savladavaju školsko gradivo.
        Psihologinja neposredno surađuje s pedagoginjom, defektologinjom i ravnateljem škole.

        Radno vrijeme psihologa je ponedjeljak, četvrtak i petak od 8 do 14 sati, a utorak i srijeda od 13 do 19 sati.

        Dragi roditelji, ako imate potrebu razgovarati o nečemu, vezanom za školski problem vašeg djeteta, slobodno dođite razgovarati s psihologom u tom vremenu ili se najavite na telefon škole 813 572.

        Draga djeco! Ako imate bilo kakav problem koji vas muči, slobodno se obratite!

Psihologinja:          
Prof. Ljilja Kolar

preskoči na navigaciju