Odluka o odabiru udžbenika 2023.-2024.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu šk. god. 2023./24.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2023./24.
Knjižara u kojoj ćete moći preuzeti druge obrazovne materijale je knjižara LIBRO
« Ožujak 2018 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KEMIJA KAO NASTAVNI PREDMET
Cilj učenja nastavnog predmeta kemije je razvoj pozitivnog stava prema kemiji i prirodnim znanostima; razvoj ekološke svijesti i odgovornosti pojedinca prema radnom i životnom okruženju; stjecanje trajnih i uporabljivih znanja; razvijanje sposobnosti logičkog i samostalnog zaključivanja te apstraktnog i kritičkog mišljenja.
Postavljeni ciljevi ostvaruju se kroz sljedeće zadaće:
1. stjecanje znanja o najvažnijim kemijskim promjenama te razumijevanje kemijskih procesa i zakonitosti
2. razvijanje vještine sigurnoga i urednog rukovanja kemijskim priborom,kemikalijama
3. razvijanje navike upotrebe zaštitnih sredstava pri radu
4. usvajanje vještine rada prema uputama i davanje upute za rad drugima
5. razvijanje vještina pažljivoga promatranja i bilježenja pojava u prirodi ili tijekom izvođenja pokusa
6. vježbanje opisivanja rezultata opažanja i tumačenja pojava na temelju usvojenih teorija i modela (usmeno, pismeno, slikovno)
7. vježbanje prikazivanja rezultata pokusa (mjerenja) tablicama i grafovima
8. njegovanje i razvijanje vještine shematskoga prikazivanja (crtanja laboratorijskoga pribora) i izrade skica pokusa (shema)
9. razvijanje vještine rješavanja računskih zadataka
10. razvijanje sposobnosti predviđanja rezultata kemijskih promjena u danim okolnostima.
11. razvijanje sposobnosti logičkog zaključivanja, apstraktnog, kritičkog i kreativnog mišljenja
12. razvijanje navike timskog rada i suradničkog učenja
13. osposobljavanje za daljnje obrazovanje i samoobrazovanje.
Korisni linkovi: