Odluka o odabiru udžbenika 2023.-2024.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu šk. god. 2023./24.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2023./24.
Knjižara u kojoj ćete moći preuzeti druge obrazovne materijale je knjižara LIBRO
« Lipanj 2018 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nastava njemačkog jezika izvodi se kao izborni program i to od 4. do 8. razreda po dva sata tjedno. Formirano je 12 skupina u kojoj je oko 230 učenika. Škola još nema učionicu za njemački jezik pa se nastava izvodi dijelom u učionici engleskog jezika a dijelom u ostalim učionicama.
CILJ (SVRHA) UČENJA PREDMETA
Cilj učenja njemačkog jezika je razvijanje četiriju jezičnih vještina: čitanja, pisanja, slušanja i govora. Kod učenika se također kroz igru i pjesmu nastoje razbiti predrasude prema njemačkom jeziku kao omraženom, teškom i nesavladivom. Učenjem njemačkog jezika učenici se upoznaju i sa zemljama njemačkog govornog područja (Njemačkom, Austrijom i Švicarskom), njihovom kulturom, običajima i specifičnostima.
Učenje predmeta njemačkog jezika treba osposobiti učenike za:
- čitanje tekstova, dijaloga, pjesmica
- nadopunjavanje dijaloga (prema zadanom modelu)
- nadopunjavanje praznina u tekstu
- opisivanje vlastitih doživljaja, planova za budućnost, prošlih radnji
- razgovor o sebi, članovima obitelji, kućnim ljubimcima, itd.
- pisanje vođenih sastava, pjesmica, diktata
- pisano i usmeno odgovaranje na pitanja
- prepričavanje obrađenih tekstova
Po završetku osnovne škole učenici bi trebali biti u stanju:
- aktivno se koristiti sljedećim leksikom: članovi obitelji i prijatelji, stanovanje, škola, vrijeme i godišnje doba, odjevni predmeti, sport i slobodno vrijeme, praznici, blagdani i
slavlja (sv.Martin, sv. Nikola, Advent, Božić, fašnik, Uskrs, Majčin dan), kupovina, ekologija, sport i glazba, bolesti, zanimanja, životinje.
- pročitati zadani tekst prema pravilima njemačkog pravopisa
- pročitati i razumjeti informacije u jednostavnim, svakodnevnim materijalima (vozni red, jelovnik, oglas, reklama, itd.)
- napisati kraće pismo, razglednicu, e-mail, kratki vođeni sastav
- sudjelovati u kraćim i jednostavnijim dijalozima.