Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tijekom 2023./2024. školske godine provodili smo školski preventivni projekt odobren od strane MZO-a „Dječji osmijeh“. U projekt su uključene stručne suradnice i učiteljice 1. i 2. razreda OŠ „I. G. Kovačić“ Đakovo. Ovim projektom kroz igru i suvremene metode utjecali smo na pozitivan razvoj mentalnog zdravlja učenika, emocionalnih vještina, pozitivnog funkcioniranja, socijalnih vještina, tjelesnog zdravlja i duhovne dobrobiti, motoričkih vještina, kognitivnih vještina i govornih vještina. Projekt je usmjeren na pozitivan razvoj dobrog
mentalnog zdravlja polazeći od emocija učenika i prirodnih pokreta u njihovu vlastitom ritmu i na pospješivanje emocionalnih vještina, pozitivnog funkcioniranja, socijalnih vještina, tjelesnog zdravlja i duhovne dobrobiti u svrhu prevencije problema mentalnog zdravlja. Implementirali smo suvremene metode Brain Gym®, Ples pisanja, Mindfullness i Biblioterapiju. Korisnici projekta su učenici 1. i 2. razreda kod kojih se sustavno poticao pozitivan razvoj samopouzdanja, izražavanja, osjećaja i doživljaja.
Provođenjem ovakvog projekta uočili smo ublažavanje problema socijalnih i emocionalnih vještina učenika i pozitivan pomak u razvoju istih. Provođenjem aktivnosti i vježbi suvremenih metoda poboljšali smo razvoj samopouzdanja, povećanje sudjelovanja u igri s vršnjacima, kreativnom izražavanju i stvaralaštvu, stvaranju pozitivne slike o sebi i pospješivali učenje.
Kroz radionice i predavanja za roditelje povećali smo osviještenost roditelja o potrebi
provođenja suvremenih metoda u svrhu poboljšanja vještina kod učenika. Multidisciplinarnim pristupom i suvremenim metodama utjecali smo na oslobađanje napetosti, povećanje smirenosti i opuštenosti utječući na pozitivan razvoj emocionalne i duhovne dobrobiti što utječe na smanjenje pojavnosti stresa kod učenika.
Voditeljica projekta : Zvonimira Somer, stručna suradnica edukacijska rehabilitatorica