Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 3.c razreda, 21. svibnja 2019., sa svojom su učiteljicom Moranom Babić posjetli naš glavni grad – središte hrvatske kulture i tehnike. Na toj jednodnevnoj izvanučioničkoj nastavi realizirani su sadržaji GOO-a (komunikacija, razvoj osobnog, zavičajnog te hrvatskog domovinskog identiteta, društvena, građanska, međukulturna i ekološka dimenzija). Obilazeći Zagreb i upoznavajući njegove brojne brojne spomenike kulture, gimnazije, fakultete, Akademiju znanosti i umjetnosti, knjižnice, galerije i Tehnički muzej, učenici su obradili i ponovili sadržaje vezane uz Prirodu i društvo, Hrvatski jezik, Likovnu i Glazbenu kulturu, a naročito sadržaje iz književnosti, tj. lektire. Prilikom upoznavanja kuće I. Brlić-Mažuranić, poseban interes pokazali su za njezin život i djelo te su se na taj način prisjetili već naučenih podataka o slavnoj književnici, ali i naučili puno novih.
Na Dolcu su učenici također uvelike proširili svoje znanje iz medijske kulture dok su pažljivo slušali o stvaranju filma. Svog rodnog grada Đakova prisjetli su se pred bistom J. J. Strossmayera dok su u Mimari imali izvrsnu priliku saznati sve o radu poznatoga biskupa, njegovu porijeklu i mecenstvu. U mnoštvu novih informacija koje su učenici toga dana dobili, svakako će im u trajnom sjećanju ostati replika Bašćanske ploče i glagoljički tekst u Saboru Republike Hrvatske te njezina pravna, povijesna i književna važnost. Svakom učeniku svidjelo se ponešto na ovoj sadržajima vrlo bogatoj ekskurziji, a većina ih je oduševljena Tehničkim muzejem u kojem su, uz kustosicu, određivali stoljeća i tisućljeća te uz pomoć eksponata ponovili povijesna razdoblja, a i snalazili se na lenti vremena. Snažan dojam na mnoge učenike ostavio je i vrlo impresivan rudnik koji se nalazi u sklopu Tehničkog muzeja. Zaljubljenici u svemir znatiželjno su proučavali planetarij i eksponate svemirskih modula, oni koje zanima informatika, upijali su sve o razvoju računala, a ljubitelji matematike, problemskih zagonetki i geometrije su pak najviše uživali u Muzeju iluzija. Bilo je tu i zanimljivosti i o sportu i istaknutim hrvatskim sportašima, o zastavi EU, himni... Uz sve što su vidjeli i naučili, učenici su imali vremena i za druženje i zabavu. Unatoč kišnom danu, plan puta je u potpunosti ispunjen. U predvečerje, iako pomalo umorni, vidno raspoloženi i sretni učenici vratili su se svojim kućama. Učenike pohvaljujemo za iznimno pristojno ponašanje koje su pokazali tijekom ovog poučnog i zabavnog putovanja, a njihovim roditeljima zahvaljujemo što su nas podržali u nastojanju da djeca u što ljepšem svjetlu dožive glavni grad naše domovine!
Tekst i fotografije: učiteljica Morana Babić