Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu obilježavanja Mjeseca borbe protiv ovisnosti održane su radionice za učenike na Satu razrednika.
Stručne suradnice pedagoginja i psihologinja održale su radionice s učenicima 5. razreda pod nazivom „Mediji i sredstva ovisnosti“, s učenicima 6. razreda pod nazivom „Tanka granica između navike i ovisnosti“, s učenicima 7. razreda „Klađenje – šanse i rizici“ i s učenicima 8. razreda „Kako donijeti odluku i reći ne sredstvima ovisnosti“.
Od ove školske godine učiteljica Ivana Matić i psihologinja provode dvogodišnji preventivni program prevencije ovisnosti Vještine za adolescenciju (Lions Quest) u 5. B i u 6. C razredu u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje i UNDOC.
Ciljevi provođenja preventivnih programa su razvoj zaštitnih faktora u prevenciji ovisnosti, kroz specifične sadržaje nastavnih predmeta i tema na Satu razrednika istaknuti uzroke zloporabe sredstava ovisnosti, istaknuti štetni utjecaj ovisnosti na zdravstvenom, psihološkom, socijalnom, ekonomskom i etičkom planu, utjecati na oblikovanje poželjnih stavova, učenje socijalnih vještina, osposobiti razred za pomoć pojedincu u krizi, što ranije uočiti, prepoznati i osigurati ranu intervenciju kod djece eksperimentatora, educirati roditelje za odgovorno i učinkovito roditeljstvo i rano prepoznavanje zlouporabe sredstava ovisnosti, isticanje zdravog načina života, pomoć u organizaciji slobodnog vremena učenika te poticati razvoj pozitivnih vrijednosti u vršnjačkim odnosima.
Ljilja Runje, psihologinja