Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Povodom obilježavanja Dana sigurnijeg interneta koji se obilježava u cijelom svijetu u veljači svake godine, učenici mog trećeg razreda obilježili su taj dan nizom aktivnosti.
Cilj provedenih aktivnosti je promicanje sigurnije i odgovornije upotrebe online tehnologije i mobilnih uređaja.
Na početku sata odigrali smo igru s klupkom vune u kojoj su učenici međusobno dodavali jedno drugom nit vune i prenosili dogovorenu poruku dok svi učenici nisu bili umreženi i povezani. Vidjeli smo da smo povezani nitima vune kao i ljudi diljem svijeta internetom i da smo prenijeli poruku putem mreže. Nakon toga uslijedio je razgovor o tome tko sve ima računalo kući, što sve vole raditi na računalu i koliko dugo borave na računalu.
Ponovili smo gdje sve možemo doznati informacije (novine, časopisi, enciklopedije, telefon, televizija, računalo…). Aktivnosti smo povezali sa nastavnim sadržajima iz hrvatskog jezika te sam pitala učenike koje sve enciklopedije poznaju i što se sve može saznati u njima.
Porazgovarali smo o tome kad su se pojavila prva računala, koje vrste računala postoje te što je računalu potrebno za rad.
Sljedeći zadatak učenici su radili u paru. Pisali su dobre i loše strane interneta. Pano smo uredili porukama. Zatim su učenici izgovarali dobru ili lošu poruku, a ostali učenici su dizanjem štapića s palcem označavali je li poruka dobra ili loša.
Uslijedilo je rješavanje listića u kojem su učenici zaokruživali pojmove koji su im draži i gdje su učenici otkrivali pripadaju li skupini djece koja voli igru u prirodi ili za računalom.
Razgovarali smo o tome slažu li se oni s objašnjenjima rezultata i koje posljedice ostavlja dugotrajni boravak za računalom na naše zdravlje. Zaključili smo da je potrebno vremenski ograničiti boravak za računalom jer se tako brinemo o vlastitom zdravlju.
Nakon toga slijedila je društvena igra koja je kroz put od starta do cilja upućivala učenike na različite aktivnosti ( odgovori na pitanja, crtanje, bacanje kocke dvaput).
Na kraju dana posjetili smo informatičku učionicu u kojoj nam je profesor objasnio na koje sve opasnosti možemo naići na mreži i na koje se načine možemo zaštiti.
Foto galerija
Učiteljica Anica Glavina