Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt Dan sigurnijeg interneta obilježili smo aktivnostima za učenike, u suradnji s Centrom za sigurniji Internet. Tema ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta bila je „Zajedno za bolji Internet.“
Povodom obilježavanja internacionalnog Dana sigurnijeg interneta 11. veljače, Centar za nestalu i zlostavljanu djecu već šestu godinu zaredom organizira aktivnosti i akcije s ciljem poticanja i promicanja sigurnije i odgovornije upotrebe tehnologije i mobilnih uređaja među mladima i djecom, ali također i roditeljima.
Učitelji su s učenicima naše škole proveli sljedeće aktivnosti:
Učenicima 5. razreda podijelili smo HAKOM-ov kratki vodič za roditelje i djecu Kako se zaštiti u svijetu interneta i mobilnih telefona.
Razrednici su s učenicima viših razreda razgovarali o sigurnosti korištenja društvenih mreža. Ta tema je prisutna u raspravama tijekom cijele godine kada učenici povjeravaju svojim učiteljima različite situacije na društvenim mrežama. Učenici o pravilima ponašanja na internetu i vremenu koje koriste na internetu razgovaraju sa svojim roditeljima.
Zaključak ovog projekta je kako se svake godine na tržištu pojavi neka nova društvena mreža i kako i odrasli moraju biti maksimalno uključeni i pratiti novosti kako bi djecu mogli savjetovati o zaštiti i sigurnosti na internetu.
Psihologinja Ljilja Runje