Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici naše škole obilježili su Dan ružičastih majica 26. veljače 2020. godine. Ovaj se dan u svijetu obilježava posljednje srijede u veljači kao dan borbe protiv vršnjačkog nasilja. Toga dana učenici i učitelji nošenjem ružičastih majica šalju jasnu poruku protiv nasilja. Povod ovakvom obilježavanju je događaj koji se zbio u Kanadi kada je dječak postao žrtvom vršnjačkog nasilja zbog nošenja ružičaste majice. Narednoga dana njegovi prijatelji također su odjenuli ružičastu majicu i time poslali jasnu poruku – stop nasilju!
Goranovci su se i ove godine uključili u borbu protiv vršnjačkog nasilja u radionicama i predavanjima koje su za njih održale njihove učiteljice nižih razreda, razrednici, učitelji, pedagoginja i psihologinja.
„Kako bi se osjećao kad…“ naslov je radionice koju su učiteljice održale u 1.a i 1.b razredu. Kroz ovu temu prvašići su upoznali vrste nasilja te naučili što je empatija.
Učenici 2.a razreda učili su na radionici "Što nas vuče k nasilju". Razred 2.b čitao je priču "Kukavica" i "Stidljiva". Učiteljica je u 2.c razredu vodila radionicu pod naslovom "Borba protiv nasilja", a povodom te radionice učenici su pisali poruke u borbi protiv nasilja. Pedagoške radionice pod vodstvom pedagoginje nosile su naslov "Nasilje je loše", a održane su u sva tri 3. razreda.
"Lijek protiv tugobolje" je naslov radionice na kojoj su sudjelovali učenici 3.a razreda. Učenici su analizirali tekst i izveli dramatizaciju te pisali nenasilne poruke. Učenici 4.a razreda je obilježili su Dan ružičastih majica radionicom "Borba protiv nasilja" dok je 4.b razred imao radionicu o ljutnji. Učenici su se naučili nositi s ovom emocijom. "Ne rugaj se" naslov je radionice u kojoj su učili i radili učenici 4.c razreda.
Četvrtaši su s učiteljicom glazbene kulture sudjelovali na radionici „Glazbom protiv nasilja“. Učenici 5.b razreda sa svojom razrednicom sudjelovali su u radionici „Rješavanje sukoba“. Učenici 5.a razreda sa svojom razrednicom održali su radionicu i predavanje na kojem su obradili temu „Nasilje, komunikacija i uzroci nasilja“. Svi sedmi razredi imali su radionicu sa psihologinjom na kojoj su obradili temu „Vršnjaci pomagači“. Razrednice 7.b. i 7.d razreda razgovarale su s učenicima o nenasilnoj komunikaciji u radionici i kvizu za učenike.
Osmaši su obrađivali sa svojim razrednicima temu „Nenasilna komunikacija“ dok je 8.c sa svojom razrednicom temu „Rješavanje sukoba“ doživio kroz raspravu.
Svrha svih ovih predavanja i radionica je potaknuti učenike da se što više usmjere na borbu protiv nasilja, ukazati na posljedice nasilnog ponašanja, istaknuti pozitivne društvene vrijednosti, poštivati različitosti, razvijati vještinu rješavanja sukoba i toleranciju.
Ana Krišto i Iva Grubeša, 5.b
novinarke školskoga lista „Goran“