Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Čitanjem bogatimo vlastiti rječnik, ulazimo u svijet mašte, učimo nešto novo; čitanje nas opušta te čini boljom osobom. To znaju i učenici 2.a koji su se povodom Dana čitanja naglas u učionici okušali u različitim načinima čitanja. Bilo je brzog i sporog čitanja, čitanja sa začepljenim nosom, čitanja po ulogama. Čitali su priču autorice Maje Šimleše „Suli u avanturi“ koja govori o tome koliko je važno biti svoj i misliti svojom glavom. Složili su se oko toga da je knjiga šaljiva i zanimljiva te da treba čitati, kako u sebi, tako i naglas, kako bismo uvježbali dobro čitanje i lijepo se izražavali. Na satu likovne kulture izradili su žirafu Suli. Bravo, 2.a!