Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dan sigurnijeg interneta u našoj školi obilježili smo s učenicima od 1. do 8. razreda u suradnji s Centrom za sigurniji internet. Tema ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta bila je Zajedno za bolji internet. Cilj projekta jest poticanje i promicanje sigurnije i odgovornije upotrebe tehnologije i mobilnih uređaja među djecom i mladima. Učenicima 5. razreda psihologinja je provela radionicu Sigurnost na internetu te im podijelila HAKOM-ov kratki vodič za roditelje i učenike Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih uređaja. S učenicima nižih razreda razrednici su razgovarali o pravilima ponašanja na internetu i proveli radionicu Naše online vrijeme-igrice, kupovina, društvene mreže. S učenicima viših razreda razrednici su razgovarali o sigurnosti korištenja društvenih mreža te proveli radionicu Online izazovi - koliko je tanka granica između zabave i opasnosti. Tema sigurnosti na internetu prisutna je u raspravama tijekom cijele školske godine te učenici s učiteljima razgovaraju o svojim iskustvima na internetu i društvenim mrežama. Učenici o pravilima ponašanja i vremenu provedenom na internetu razgovaraju i sa svojim roditeljima. Zaključak je ovog projekta taj da se svake godine na tržištu pojavi neka nova društvena mreža te da odrasli moraju biti uključeni i pratiti novosti kako bi djecu mogli savjetovati o zaštiti i sigurnosti na internetu.
psihologinja Ljilja Runje