Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Predavanje za darovite učenike 5. razreda 3. 2. 2016. g. održao je profesor fizike Dejan Peroković. Na početku predavanja govorio je o karakteristikama, brzini i širenju svjetlosti. Učenici su s velikim zanimanjem slušali što je to svjetlosna godina, koliko godina treba svjetlosti da od Sunca i od najbliže zvijezde dođe do Zemlje, o pojavama koje su posljedica pravocrtnog širenja svjetlosti (pomrčina Sunca i Mjeseca). Saznali su i zašto nam izgleda da su kod pomrčine Sunca, Mjesec i Sunce iste veličine.
Učenici su odgovarali na profesorova pitanja o Mliječnoj stazi, galaksijama i velikim udaljenostima. Prikazao je film koji pokazuje povećavanje udaljenosti u prirodi, krenuvši od lista na drvetu pa države, kontinenta, planeta Zemlje, Sunčevog sustava pa do galaksije i još dalje….
Učenici su sa velikim zanimanjem i oduševljenošću promatrali prekrasne slike koje je uslikao ogromni teleskop Hubble koji se nalazi u zemljinoj orbiti. Vidjeli su kako izgledaju zvijezde u nastajanju, Halleyjev komet i dr. Učenici su saznali kada su zabilježene pomrčine Sunca i kada će se u budućnosti pojaviti u našoj blizini. Najbliže i najskorije će biti 2026. kada će se dobro vidjeti iz Španjolske. Učenicima je govorio i o Međunarodnoj svemirskoj postaji (eng. International Space Station - ISS) koja služi kao istraživački laboratorij te kako izgleda svakodnevni život astronauta u uvjetima bestežinskog stanja.
Zahvaljujemo profesoru na novim informacijama koje će na pomoći u našem projektu.
Foto galerija
Tekst: Ljilja Runje, psihologinja