Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U našoj školi 1. prosinca 2016. u 18 sati počela je Večer matematike. Ove školske godine prijavili smo se na ovaj projekt koji organizira Hrvatsko matematičko društvo. Dobili smo i priredili sve potrebne materijale i Večer matematike je mogla početi. Pozvali smo roditelje učenika da i oni provedu neko vrijeme u čarobnom svijetu matematike.
Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava prema matematici. U školi je bilo organizirano preko 60 radnih centara u 8 učionica sa različitim matematičkim igrama i zagonetkama. Odaziv učenika i roditelja je bio jako velik. Sudjelovali su učenici od prvog pa sve do osmog razreda.
Cilj ovog projekta je popularizacija matematike te poticaj učenika za nastavak matematičkog obrazovanja. Sudjelovanje u ovim aktivnostima otkriva često zaboravljenu zabavnu stranu matematike i stvara nove ideje o tome što matematika jest. Manifestaciju su posjetili i naši bivši učenici koji su sada srednjoškolci. Oni su imali priliku vidjeti svoju staru školu i prisjetiti se dana provedenih u njoj. Rado su dijelili dobre savjete mlađim generacijama i uživali u druženju i rješavanju zadataka s njima.
Želimo zahvaliti svim sudionicima, a posebno roditeljima koji su podržali ovaj projekt. Večer matematike je završila, ali nije zaboravljena. Već pravimo planove za novo druženje s matematikom i njenim sadržajima.
Učitelji matematike
Fotografije: Ante Andabak, prof.