Odluka o odabiru udžbenika 2024.-2025.
Odluka o korištenju komercijalnih drugih obrazovnih materijala za šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (od 2. do 4.razreda) šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za predmetnu nastavu šk. god. 2024./25.
Popis drugih obrazovnih materijala za razrednu nastavu (1. razredi) šk. god. 2024./25.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 10. 05. 2010. 4.d razred učiteljice Mare Čar održao je terensku nastavu na Bajeru.
Cilj odlaska na teren bio je upoznati životnu zajednicu travnjaka. Učenici su tako imali priliku proširiti znanje vezano uz sadržaje PID-a koje sada obrađujemo. Vodeći računa o kvalitetnoj realizaciji terenske nastave napravili smo:
- pripremni dio - razgovor o onome što znamo o životnoj zajednici travnjaka, podjela zadataka među učenicima i učiteljicom, ostali dogovori.
- realizacija terenske nastave - upoznavanje živote zajednice na terenu, fotografiranje, razgovor s osobom koja održava travnjak, skupljanje novih podataka kojima proširujemo spoznaje i istraživanje.
- analiza ostvarenih ciljeva - što smo novo saznali (učenici u skupinama izrađuju plakate), odabir fotografija za plakat, usporedba spoznaja prije odlaska na teren i terenske nastave.
Korelirali smo nastavu TZK-a (prirodni oblici kretanja-brzo hodanje), SR (razvijanje ekološke svijesti-skupljanje otpada po travnjaku) te PID.
tekst: učiteljica Mara Čar